7- تدوین خط مشی های اجرایی مبتنی بر سیاست های منابع انسانی ابلاغی وزارت بهداشت 8- اخذ و بررسی نیاز های اختصاصی نیروی انسانی واحدهای تابعه در مشاغل مختلف وتعیین اولویت های جذب نیرو بر مبنای سیاست های کلان کشور ابلاغی از سوی وزارت متبوع 9- مشارکت و همکاری در ایجاد و راه اندازی نظام جامع منابع انسانی دانشگاه 10- تهیه و تنظیم شیه نامه ها و دستورالعمل های اداری لازم جهت ارائه به مسئولین ذیربط براساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحد ها پس از تائید 11- ایجاد ونگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه کارکنان دانشگاه 12- مهیا سازی سازوکارها و تدوین شیوه نامه برگزاری آزمون استخدامی و آگهی مربوط 13- انجام امور استخدام و صدور احکام کارکنان غیر هیئت علمی اعضای هیئت علمی 14- انجام امور اداری مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان 15- انجام امور مربوطه به تبدیل وضعیت خدمت کارکنان ( اعم از ایثارگر و غیرایثارگر ) دارای شرایط لازم 16- انجام امور اداری مربوط به انتصاب ، انتقال ، ترفیع ، مرخصی ، ماموریت ، اعمال مدرک تحصیلی ، ارزشیابی و صدور و تمدید احکام استخدامی و قراردادها 17- اجرای صورت جلسات کمیته اجرایی طرح طبقه بندی مشاغل و جذب نیروی انسانی غیر هیئت علمی و صورت جلسات هیئت ممیزه و هیئت جذب اعضای هیئت علمی 18- بررسی درخواست های بازنشستگی کارکنان ، پیش از موعد ، از کارافتادگی ، استعفا ، مشاغل سخت و زیان آور و انجام مراحل قانونی مربوط |